طبیعتا زمانی دارید این مطلب را مطالعه می کنید که حضورا به اجرای احکام برای پرونده خود رفته اید اما با این جمله مواجه شده اید که ابتدا بصورت اینترنتی نوبت دریافت و در نوبت خود مراجعه کنید.

حال در اینترنت جست و جو کرده اید و با این مطلب مواجه شده اید. تبریک که شما بهترین آموزش و مقاله را درباره نوبت گیری از اجرای احکام پیدا کرده و اکنون در حال مطالعه آن هستید!

اگر حوصله و زمان کافی برای مطالعه متن را ندارید توصیه می کنم که همین الان فیلم آموزش نوبت گیری از اجرای احکام را در ذیل مشاهده کنید و اگر سوالی مطرح شد در ادامه با خواندن متن این صفحه، با جواب خود مواجه می شوید.

یکی دیگر از خدماتی که قوه قضاییه انجام آن را غیرحضوری کرده است، اخذ نوبت از اجرای احکام می باشد تا از این طریق از تجمع افراد در شعبه و تلف شدن وقت مردم جلوگیری کرده و همچنین خدمات مربوطه با کیفیت بشتری ارائه شود.

برای استفاده از خدمات سامانه ثنا بویژه نوبت گیری از اجرای احکام و یا سایر واحدهای قضایی و شبه قضایی و ثبتی، نیازمند ثبت نام در سامانه ثنا و داشتن رمز شخصی می باشد. در نتیجه اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید و یا ثبت نام کرده اما رمز خود را فراموش کرده اید از طریق سایر فیلم های آموزشی عدلیه چی، ثبت نام و یا رمز شخصی خود را بازیابی کنید.

آموزش ویدیویی نوبت گیری از اجرای احکام

در ادامه بصورت مختصر نیز مراحل نوبت گیری از اجرای احکام را بیان می نماییم.

مراحل نوبت گیری از اجرای احکام به صورت اینترنتی

  1. وارد سایت adliran.ir شوید
  2. سپس بر روی نوبت دهی قضایی ضربه بزنید.
  3. کد ملی و رمز شخصی خود را وارد کرده و بر روی مرحله بعد ضربه بزنید.
  4. رمز موقت ارسال شده به شماره همراهتان را وارد کیند و بر روی ورود به سامانه ضربه بزنید.
  5. از بین مراجع قضایی و شبه قضایی با واحد های ثبتی، مرجع مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  6. سپس براساس یکی از سه مورد نمایش داده شده، یکی را انتخاب کنید مثلا از طریق انتخاب واحد قضایی یا از طریق شماره پرونده
  7. اطلاعات خواسته شده را پر کنید
  8. بر روی مرحله بعد ضربه بزنید و روز و ساعت مورد نظر را انتخاب کنید.
  9. رسید و یا اطلاعات نمایش داده از نوبت خود را یادداشت و به همراه مدارک شناسایی در روز مراجعه با خود بهمراه داشته باشید.

شایان ذکر است که اگر برای رسیدگی به پرونده یا موضوع مورد نظر شما، شخص ثابت و یا مرجع خاصی وجود داشته باشد، شما در هنگام نوبت گیری نمی توانید آن را تغییر دهید و باید همان را انتخاب و تایید کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *