آموزش استعلام خطوط ثبت شده به نام شخص

بعضا افراد بدلایل مختلفی بدنبال فهمیدن این موضوع هستند که چه تعداد سیم کارت به نامشان ثبت شده و شماره سیم کارت های ثبت شده چیست چراکه عدم اطلاع از تعداد سیم کارت ها و شماره آن ها در مواردی ممکن است به زیان شما تمام شود. مثلا فرض کنید در سالیان گذشته سیم کارتی داشتید به نام خودتان که به دیگری تحویل داده اید و اکنون نه از آن شخص خیر دارید و نه از خطراتی که ممکن است از سواستفاده از سیم کارت شما برای شما بوجود اید بی اطلاع هستید.

در نتیجه اگر بدنبال این هستید که بدانید جه تعداد سیم کارت و با جه شماره هایی به نامتان است در اینجا ما یکی از بهترین روش های ان را به شما آموزش می دهیم.

آموزش ویدیویی استعلام خطوط ثبت شده به نام شخص

جرایم متعددی می تواند به سیم کارت اتفاق بیفتد که یکی از رایج ترین آن ها تهدید و توهین دیگری بوسیله سیم کارتی که برفرض بنام شماست اما در استفاده دیگری قرار دارد.

از دیگر جرایم نیز می توان به کلاهبرداری های تلفنی شاراه کرد که اگر برفرض از سیم کارت شما استفاده کنند شما را به دردسر می اندازد.

یکی دیگر از مواردی که باعث می شود تا ضرورت این امر را که نباید سیم کارت بنامتان را دراختیار دیگری قرار دهید این است که امروز اکثر خدمات نیازمند شماره تلفن شخص می باشد حال فکر کنید سیم کارت بنام شما در اختیار دیکری است و این افرد از کدملی و اطلاعات هویتی شما نیز آگاه می باشد، در نتیجه راه را برای انواع و اقسام سواستفاده فراهم می کند.

مع الوصف آموزش فوق به شما کلیه خطوط بنامتان را نمایش می دهد و در ذیل بصورت مختصر مراحل طی شده در فیلم بیان می شود:

 

آموزش استعلام خطوط ثبت شده به نام شخص

  1. وارد سایت my.gov.ir شوید و شماره تلفن خود را وارد کنید تا کد تاییدی به آن ارسال شود و سپس آن کد را نیز وارد کنید.
  2. بر روی خدمات مستقیم استعلامی در سمت راست تصویر کلیک کنید.
  3. سپس بر روی دسته بندی احراز هویت را انتخاب کنید.
  4. از بین خدمات موجود در صفحه جدید، بر روی استعلام خطوط مشترکین ثابت و سیار کلیک کنید.
  5. بر استعلام کلیک کنید و کدی که مجدد ارسال می شود را وارد کنید.
  6. نتیجه استعلام به شما نمایش داده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *